Introduce yourself and your ride(s)

SONIC. said:
What the fuck is going on in here?
Speak 'mercan so we can understand you :)

Why? This is DTT Holland so we can write in our own language....

btw..... bork bork bork? Swedish not Dutch! ;)
 
Van het weekend met mijn CB750 K6 en mijn neef op gerestaureerde K7 naar de bikersclassic op het circuit van Spa Francorchamps gereden :). Super trip :)
e6ygyzun.jpg
za2yseqe.jpg
eba7uvym.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Wij zijn verhuisd. Alweer. Voorlopig (sowieso 5 jaar) zitten we in Groningen. Travertijnstraat 12. Krijgen deze week de sleutels van de shop, dan ff weekje muurtjes zetten/schilderen en dan hopelijk over een week of 2 weer volgas. Er komt een openingsparty omdat we inmiddels ook een jaar bestaan. Mocht je willen komen, like ons dan even op facebook. Stuk makkelijker.
 
geen nederlander maar een belg (hoop dat ik er ook bij mag :) )

hier mijn CB750 F2 toen ik hem begin vorig jaar kocht (komt dan weer wel uit NL..)

foto0066_zpsd14fc200.jpg


foto0073_zpsed4583eb.jpg


en zo is ie nu:
poort3_zpsff579b5d.jpg

closeup_zps682cc3fb.jpg


ikcb_zps0c1a236f.jpg


Het is mijn eerst moto, ben er eigenlijk maar in maart dit jaar echt aan begonnen wegens wat andere projecten maar staat nu een 2 tal weken op belgische nr plaat.
rijd best lekker, enkel nu even niet wegens een gat in de olieleidingen maar verder geen noemenswaardige problemen.
Enkel zou de kop nog eens open moeten omdat ie olie lekt via de kanaaltjes onder den nokkenas... gelukkig heb ik wel een frame kit gemaakt dus blokt hoeft er niet uit.
 
Hallo,

Ik ben Joris, 21 jaar en kom uit Dommelen

Ik ben begonnen met het ombouwen van een Honda CB250G uit 1976 naar een caferacer

Het blok had enkele problemen, de distributieketting geleider en spanner waren gebroken waardoor de ketting door de cilinder is geslagen.
Ik ben dus begonnen met het reviseren van het blok en van daaruit ga ik verder met het verbouwen

En nog een plaatje erbij:
Foto-SBTFVLEB-D.jpg

Gr,
Joris
 
FUCKING DOOIE BOEL HIER OP HET HOLLAND TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn we aan het oud worden of aan het in dutten met z'n allen? WAKE UP YOU WANKERS!!!!!
 
Not in Holland, but I'm Dutch at heart.
Transplanted to Canada, some pictures from local Meets and rides:













 
Back
Top Bottom