Introduce yourself and your ride(s)

He martijn,

Welkom op DTT! Grappig ding die puch! Als ik wat voor je kan betekenen ivm de voetsteuntjes hoor ik het wel!

(tig/mig/cnc alu)
 
Bert Jan sleepte me hierheen, dus zal ook maar even hoi zeggen :)

Naam is Nick, 23, student journalistiek en woon net buiten Eindhoven.

Motoren in elke vorm doen me wat :p Heel veel ideeën in mijn hoofd die ik allemaal ooit hoop te kunnen bouwen.

Ben begonnen met een VFR 400 die nooit afgekomen is, daarna heb ik zelf een Factory van de Aprilia RS 125 gemaakt die uiteindelijk de MOTOR gehaald heeft 8)

416660_3820407396039_101216141_o.jpg


Terwijl ik de 125 nog had een CB 250 RS gekocht in Arnhem in een afgrijselijke staat, maar rijdbaar :9

387935_2506421387210_751344707_n.jpg


Daar mijn scrambler van gebouwd ;)

557108_4787022800820_1656088011_n.jpg


Daarnaast wilde ik toch weer een straat race model. Vond iets unieks op Marktplaats in Groningen; Hawk GT met kuip erom en Yamaha SZR 660 voorvork erin.

558314_4005023931337_203427393_n.jpg


Geslaagde verbouwing, maar in mijn ogen niet af. Kuipen overgespoten in klassieke Honda racing kleuren en het een en ander verder aangepast :)

68209_4602214700733_1693391571_n.jpg


En toen de reden waarom ik hier terechtkwam... eindelijk een goede donor gevonden voor mijn café racer plan ;D

13168_10200202918623008_207251475_n.jpg


CB 360 - Keiryõ Café Racer project waar ik nu aan begonnen ben :) Project staat hier: http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=46229.0
 
hallo

Ik ben wel niet van nederland maar van het belgeland. ( antwerpen )
My 360:
http://www.youtube.com/watch?v=at8UiF7lcqw

grtz
 
haha als ik op t filmpje klik komt er een ad van 'ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl' onder te staan..

Schermafbeelding2013-03-31om152053_zps1aa23b05.png


lekker toepasselijk ;)
 
De aanpassingen aan m'n GS550 liggen even stil helaas. De "loop" zou gemaakt worden door een maat van 'n maat. Maar dat is helaas niet meet mogelijk. Dus nu op zoek naar andere oplossingen. Ik ben daarin helaas afhankelijk van andere, aangezien ik zelf niet metaal kan buigen of (mooi) kan lassen.
 
Hallo, Ik ben Robbin, 25jaar en kom uit het mooie Twente.

Heb voor 2 weken terug een Suzuki GS550 gekocht, die ik in de toekomst om wil bouwen naar "cafe racer".

Heb het stuur een kwartslag gedraaid voor een beter aanzicht. In de toekomst wil ik nog een Clubman monteren.

6fqp3l.jpg


Op dit forum hoop ik veel informatie te vinden.
 
Hi gasten!

Ik ben Stuart Gibson, een 23-jarige BMX fanaat uit Maasland. (Omgeving Delft).
Heb altijd wel interesse gehad in motoren maar heb er verder niet veel aandacht aan besteed. Heb daarom ook totaal geen ervaring in het sleutelen aan motoren. Ik heb gelukkig wel al bijna 5 jaar in een fietsenzaak gewerkt als monteur.

Ik kijk altijd een beetje rond op internet naar caferacers en op een dag kwam ik "ElGato" tegen.
http://www.returnofthecaferacers.com/2013/08/elgato-honda-cb750-cafe-racer.html

Ondanks dat ik geen motorrijbewijs heb nog, heb ik er wel al eentje gekocht. Een 1975 Honda CB360T.
Ambitieus ben ik eraan begonnen om het lopend te krijgen, en al snel kreeg ik t aan de praat na zeker 10jaar te hebben stil gestaan.

IMG_7080.jpg


Geen papieren en geen kenteken. Maar heb gelukkig via Honda de bouwdatum en herkomst op papier meegekregen.
Hiermee zou ik bij de RDW na keuring wel een kenteken kunnen krijgen. Helaas kan ik dus nog geen grote verbouw plannen doorvoeren. Ben nu vooral bezig om alles in goede staat te brengen om vervolgens gekeurd te kunnen worden.

Ik heb heel veel vragen en totaal geen ervaring in fabricage. Ik ben daarom heel blij om te zien dat hier zich een Nederlandse groep bevindt.
 
Ah, topic gevonden!

RDW heeft genoeg aan frame-nummer, afkomst en bouwjaar. staat is niet belangrijk, je kan er zelfs met een kaal frame heen in theorie. Laatst een S90 uit Singapore laten keuren waar nog wel het een en ander aan mankeerde, was ook geen probleem.
 
Hoi, aangezien ik de komende tijd waarschijnlijk veel hier op het forum dingen zal opzoeken zal ik me ook even voorstellen. ik ben Jurjen, 34 jaar en ben sinds kort ook lichtelijk besmet met het caferacer virus.
Ik begin hier low budget aan, heb een GSX400E gekocht en ben daar al een aardig eindje mee op weg, bij het zoeken naar onderdelen kwam ik een 1978 CB400T tegen die een paar jaar stil had gestaan maar ik kon m voor het geld wat ze wilden hebben niet laten staan.
Dus nu (afgelopen dagen) staat de de CB400T op de brug om m weer technisch in orde te krijgen, remmetjes, blok ed. Als dat klaar is ga ik meteen weer verder met de Suzuki en kan de Honda als winterfiets gebruikt worden.
Verder heb ik een Ducati 749 staan maar die staat in wintermodus met zn wieltjes van de grond aan de druppellader te wachten tot maart\april
Foto's volgen nog
Gr,
 
ok i love the pics lol that is all sorry cant understand everything else

Sent from my LS670 using Tapatalk 2
 
Hey Hallo,

Ik ben ook nieuw hier op DTT en zal me dus maar ff int kort voorstellen...
Ik ben Roy, 35jaar en woonachtig in het mooie Drenthe.
Ik rij al vanaf mn 18e motor (Cagiva Freccia C12, Honda CBR 400RR, Honda CBR600f) Mijn huidige fiets is een '96er Fireblade en sinds oudjaarsdag 2012 ben ik bezig met een CB400four caferacer project...

1496637_751185678244830_99823643_n.jpg


zo staat ie er nu bij.... tank en kapjes moeten nog gespoten worden en de spiegels staan me nog niet aan....
 
Hoi,

Mijn naam is Frank, 55 jaar en woon in Lelystad, rijd ruim 40 jaar motor van af mijn 18e legaal ;)
Een paar dagen geleden pas dit forum ontdekt, en tot nu toe op een paar posts na alleen maar gelezen.
Ik rijd op een Moto Guzzi Café Racer welke als basis een 850 LeMans 2 was, de hele motor is tot het laatste schroefje uit elkaar geweest en alles gereviseerd wat ongeveer een jaar of 4 geduurd heeft. (Op het spuitwerk na alles zelf gedaan)

Groet Frank.
 

Attachments

  • Guzzi links zij web(2).jpg
    Guzzi links zij web(2).jpg
    106.1 KB · Views: 429
Hoi,

F*cking taaie boel op het Holland deel van dit forum, come on guys keep up the spirit !!!!!!!!

Groet Frank,
 
What the fuck is going on in here?
Speak 'mercan so we can understand you :)
 
Back
Top Bottom