collapse

www.dimecitycycles.com

www.restocycle.com

www.CITYLIMITMOTO.com

www.jadusmotorcycleparts.com

www.bisonmotorsports.com

www.speedmotoco.com

www.cognitomoto.com

www.townmoto.com

www.sparckmoto.com

www.Moto-Madness.com

www.pistonsociety.com

www.steeltowngarage.com

GET DTT UPDATES ON FACEBOOK AND TWITTER

Author Topic: Introduce yourself and your ride(s)  (Read 19329 times)

Offline dordtracer

Re: Introduce yourself and your ride(s)
« Reply #10 on: Sep 01, 2012, 19:26:18 »
@Bert jan: ik hou dat zeker in gedachten.. waarschijnlijk ga ik ook naar de beurs om eff rond te snuffelen daar..

@Jorn: ik ben ook dol op guzzis., eigenlijk op bijna alles wat op Twins rijd.

Offline 78kz

« Reply #11 on: Sep 15, 2012, 10:04:08 »
Hey guys. Love the bikes.
I was born in Amersfoort, but have lived in Canada since I was two.
Gotta work on reading Dutch.
Can speak very well, but never learned to read in Dutch.

I have a '78 KZ650C2.
Had her for close to 30 years, and hope to never sell her.
The C2:

Just bought this '77 KZ650C1:

And have had this project going for a while, another '78 KZ650C2, 6 numbers off my 1st:

Rob Sintnicolaas
« Last Edit: Jan 06, 2013, 23:11:44 by 78kz »
Rob. 
http://kz650.info/  The site for kz650 owners.
Message me to join.
'78 KZ650C2 123,000 kms, Rickman fairing, Delkevic exhaust, bored, ported, EI, K&N filter, ATK fork brace, braced swingarm, HID.
'77 KZ650C1 - project
'00 ZRX1100

http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=90.0

Offline Jorn

• jornveerbeek.nl
« Reply #12 on: Sep 15, 2012, 15:34:42 »
Welcome, and nice bike 78kz! Like the period styling!

Had my wheels back last week, so we sprayed the wheels and the hearts of the brakediscs in 2K primer today.
Will try to buy some paint this week...

Offline Bons

• Jene Bons illustration
« Reply #13 on: Oct 04, 2012, 09:11:51 »
K zal me ook even voorstellen :)

Jene, 24 en ik woon ook in Zwolle. Sinds een weekje is mijn cb200 in rijdende staat en bijna af, en dit is ook mijn eerste motor. Heb sinds het begin van dit jaar mijn rijbewijs, dus het werd eens tijd.
Heb hem samen met Bert gemaakt, het duurde even maar ben er heel erg blij mee. Het is een heel klein dingetje maar ik ben ook niet groot dus dat scheelt.  :D

het begon ongeveer zo, Bert die hem de oude werkplaats in takelt:

en dit is een aantal weekjes geleden, nog zonder spatborden etc maar het idee is er:

oja, het hele topic van mijn cb staat hieronder in mijn handtekening.

En verder. In het dagelijks leven mag ik mij afgestudeerd illustrator noemen, maar in de praktijk komt dat vooral neer op rondhangen in berts werkplaats en 's avonds bijverdienen met biertjes tappen in de locale irish pub haha ::)
Dit weekend sowiezo te vinden in Hardenberg op de motormarkt, want ik (en velen met mij denk ik) heb een enorm zwak voor marktplaats, ebay, snuffelmarkten, rommelmarkten, vintage, tweedehands, kringloopwinkels en dat soort plekken.

Jeej! B-)

« Last Edit: Oct 04, 2012, 09:13:24 by Bons »

Offline Tetter

• CB500F Café / CB750 K6 / Kawasaki Z750
« Reply #14 on: Oct 04, 2012, 16:05:40 »
Afgestudeerd Illustrator.

Ik zeg waar blijft het DTT Holland logo  ::) ( en ja het mag afgezaagd met een tulp, klomp of kaas )

Kom je CB'tje hopelijk snel een keer in het echt bewonderen in Bert zijn werkplaats
« Last Edit: Oct 04, 2012, 16:09:23 by Tetter »

Offline MoHip

« Reply #15 on: Oct 26, 2012, 18:54:08 »
hoi ik ben jurgen en woon in veghel, heb een cb750F1 die stukje bij beetje wordt opgeknapt/opgehipt

mocht iemand een sleutelruimte weten bij mij in de buurt zou dat de boel een stuk versnellen ;)

ben evt beschikbaar voor tig laswerk(rvs/alu)

Offline Tetter

• CB500F Café / CB750 K6 / Kawasaki Z750
« Reply #16 on: Oct 30, 2012, 07:56:52 »
K zal me ook even voorstellen :)

Jene, 24 en ik woon ook in Zwolle. Sinds een weekje is mijn cb200 in rijdende staat en bijna af, en dit is ook mijn eerste motor. Heb sinds het begin van dit jaar mijn rijbewijs, dus het werd eens tijd.
Heb hem samen met Bert gemaakt, het duurde even maar ben er heel erg blij mee. Het is een heel klein dingetje maar ik ben ook niet groot dus dat scheelt.  :D

en dit is een aantal weekjes geleden, nog zonder spatborden etc maar het idee is er:

oja, het hele topic van mijn cb staat hieronder in mijn handtekening.

Hej Jene,

Las onderstaand bericht op de CB4club nl, en dacht meteen aan jou CB.
Misschien leuk ? je eigen CB in een film ?

Bericht inhoud:
Hi,

Mijn naam is Lieke en ik mail u omdat wij met de voorbereidingen bezig zijn van een een nieuwe Nederlandse speelfilm die in het voorjaar in de bioscoop gaat draaien. Te weten ’app-defilm’.
Nu rijdt in deze film de hoofdrolspeelster rond op een motor. De regisseur zat hierbij te denken aan een 440 cb of een 350 cafe racer of iets in deze trend in het zwart. Er gebeurt niets raars met de motor, het gaat slechts om een aantal shots waarbij de hoofdrolspeelster komt aanrijden en weer vertrekt.

Nu is het budget niet bepaald groot voor deze film, maar ik hoopte op iemand die het leuk zou vinden dat zijn motor te zien zou zijn in de bioscoop. We kunnen eventueel bedrijfsnaam en logo opnemen in de aftiteling en premierekaarten regelen.

Wij beginnen as. donderdag al met filmen,
dus enige haast is geboden.

Het zou erg fijn zijn als u contact met mij op zou kunnen nemen per telefoon. op: 06-42331068

Ik hoop dat u het leuk zou vinden om mee te werken!

Vriendelijke groeten,

Lieke Geukers

Offline Bons

• Jene Bons illustration
« Reply #17 on: Oct 30, 2012, 09:11:00 »
Haha cool, maar denk niet dat dit voor mij wat wordt...naast dat het denk ik niet precies is wat ze zoeken (als ze specifiek opzoek zijn naar een zwarte cafe) zal ik er ook mee naar de filmlocaties moeten komen :P Gok dat dat vanaf zwolle beste ritjes zijn als je niet echt op de snelweg kan. En echt uitlenen zonder dat ik er zelf bij ben ofzo, hmmm denk niet dat ik daar voor in ben na al het werk wat er in zit. Zal vast goed gaan, maar you never know :)

Offline Jorn

• jornveerbeek.nl
« Reply #18 on: Nov 11, 2012, 15:50:39 »
Komen gewoon alleen maar Honda's bij hier ;)

Voortgang van mijn project. Bijna uitgehard inmiddels dus binnenkort nieuwe banden erom!

Offline Bert Jan

• Holy Modification Batman
    • Outsiders Netherlands
« Reply #19 on: Nov 26, 2012, 17:56:16 »
Zo, mocht iemand naar mn werkplaats willen komen;

mussenhage 23 in Zwolle. Bel me even van te voren want ben er niet 24/7
nulzesvijftweenulzeseendrienulvier

ben net verhuisd met de hele zooi, zat eerst in een antikraakhal precies achter waar in nu zit. Ben me rot geschrokken van hoeveel onderdelen ik heb verzameld afgelopen tijd, dus wie maakt me los!? ;)

@Jurgen, veghel is net iets te ver he... ;)
« Last Edit: Feb 06, 2013, 05:11:54 by Bert Jan »
http://outsidersmotorcycles.com
http://www.facebook.com/OutsidersMotorcycles/

Netherlands represent!

Luctor et Emgo - I struggle and give up

'Anything we did for Uncle Scam or Nasa was soldered, period. No crimps allowed.' -Swagger

'Real men lick their hands and bridge the solenoid with their fingers.' -Sonreir.

I do stuff all the time that wasn't meant to be done  ;D Fun, isn't it  ;) - CrazyPJ

You want to lubricate the nipples- Tim