collapse

www.dimecitycycles.com

www.restocycle.com

www.CITYLIMITMOTO.com

www.jadusmotorcycleparts.com

www.bisonmotorsports.com

www.speedmotoco.com

www.cognitomoto.com

www.townmoto.com

www.sparckmoto.com

www.Moto-Madness.com

www.pistonsociety.com

www.steeltowngarage.com

QUESTIONS ABOUT THE SITE? TROUBLE REGISTERING? ADMIN@DOTHETON.COM

Author Topic: Introduce yourself and your ride(s)  (Read 19306 times)

Offline robbing

• GS550 "81
    • Facebook
Re: Introduce yourself and your ride(s)
« Reply #50 on: Sep 01, 2013, 14:35:18 »
GS550 "81

From Holland, English not so great; sorry

Offline StuartGibson

« Reply #51 on: Oct 03, 2013, 09:43:28 »
Hi gasten!

Ik ben Stuart Gibson, een 23-jarige BMX fanaat uit Maasland. (Omgeving Delft).
Heb altijd wel interesse gehad in motoren maar heb er verder niet veel aandacht aan besteed. Heb daarom ook totaal geen ervaring in het sleutelen aan motoren. Ik heb gelukkig wel al bijna 5 jaar in een fietsenzaak gewerkt als monteur.

Ik kijk altijd een beetje rond op internet naar caferacers en op een dag kwam ik "ElGato" tegen.
http://www.returnofthecaferacers.com/2013/08/elgato-honda-cb750-cafe-racer.html

Ondanks dat ik geen motorrijbewijs heb nog, heb ik er wel al eentje gekocht. Een 1975 Honda CB360T.
Ambitieus ben ik eraan begonnen om het lopend te krijgen, en al snel kreeg ik t aan de praat na zeker 10jaar te hebben stil gestaan.

Geen papieren en geen kenteken. Maar heb gelukkig via Honda de bouwdatum en herkomst op papier meegekregen.
Hiermee zou ik bij de RDW na keuring wel een kenteken kunnen krijgen. Helaas kan ik dus nog geen grote verbouw plannen doorvoeren. Ben nu vooral bezig om alles in goede staat te brengen om vervolgens gekeurd te kunnen worden.

Ik heb heel veel vragen en totaal geen ervaring in fabricage. Ik ben daarom heel blij om te zien dat hier zich een Nederlandse groep bevindt.

Offline Bert Jan

• Holy Modification Batman
    • Outsiders Netherlands
« Reply #52 on: Oct 11, 2013, 16:41:33 »
Ah, topic gevonden!

RDW heeft genoeg aan frame-nummer, afkomst en bouwjaar. staat is niet belangrijk, je kan er zelfs met een kaal frame heen in theorie. Laatst een S90 uit Singapore laten keuren waar nog wel het een en ander aan mankeerde, was ook geen probleem.

http://outsidersmotorcycles.com
http://www.facebook.com/OutsidersMotorcycles/

Netherlands represent!

Luctor et Emgo - I struggle and give up

'Anything we did for Uncle Scam or Nasa was soldered, period. No crimps allowed.' -Swagger

'Real men lick their hands and bridge the solenoid with their fingers.' -Sonreir.

I do stuff all the time that wasn't meant to be done  ;D Fun, isn't it  ;) - CrazyPJ

You want to lubricate the nipples- Tim

Offline jans200

« Reply #53 on: Dec 01, 2013, 14:10:44 »
Hoi, aangezien ik de komende tijd waarschijnlijk veel hier op het forum dingen zal opzoeken zal ik me ook even voorstellen. ik ben Jurjen, 34 jaar en ben sinds kort ook lichtelijk besmet met het caferacer virus.
Ik begin hier low budget aan, heb een GSX400E gekocht en ben daar al een aardig eindje mee op weg, bij het zoeken naar onderdelen kwam ik een 1978 CB400T tegen die een paar jaar stil had gestaan maar ik kon m voor het geld wat ze wilden hebben niet laten staan.
Dus nu (afgelopen dagen) staat de de CB400T op de brug om m weer technisch in orde te krijgen, remmetjes, blok ed. Als dat klaar is ga ik meteen weer verder met de Suzuki en kan de Honda als winterfiets gebruikt worden.
Verder heb ik een Ducati 749 staan maar die staat in wintermodus met zn wieltjes van de grond aan de druppellader te wachten tot maart\april
Foto's volgen nog
Gr,

Offline soulreaper

« Reply #54 on: Dec 01, 2013, 17:37:30 »
ok i love the pics lol that is all sorry cant understand everything else

Sent from my LS670 using Tapatalk 2

Offline Jorn

• jornveerbeek.nl
« Reply #55 on: Jan 22, 2014, 17:13:14 »

Voor de verandering een klein beetje vooruitgang ;)

Offline KingConen

« Reply #56 on: Jan 27, 2014, 16:56:51 »
Hey Hallo,

Ik ben ook nieuw hier op DTT en zal me dus maar ff int kort voorstellen...
Ik ben Roy, 35jaar en woonachtig in het mooie Drenthe.
Ik rij al vanaf mn 18e motor (Cagiva Freccia C12, Honda CBR 400RR, Honda CBR600f) Mijn huidige fiets is een '96er Fireblade en sinds oudjaarsdag 2012 ben ik bezig met een CB400four caferacer project...

zo staat ie er nu bij.... tank en kapjes moeten nog gespoten worden en de spiegels staan me nog niet aan....

Offline Speedfreak

« Reply #57 on: Jun 13, 2014, 07:02:18 »
Hoi,

Mijn naam is Frank, 55 jaar en woon in Lelystad, rijd ruim 40 jaar motor van af mijn 18e legaal ;)
Een paar dagen geleden pas dit forum ontdekt, en tot nu toe op een paar posts na alleen maar gelezen.
Ik rijd op een Moto Guzzi Café  Racer welke als basis een 850 LeMans 2 was, de hele motor is tot het laatste schroefje uit elkaar geweest en alles gereviseerd wat ongeveer een jaar of 4 geduurd heeft. (Op het spuitwerk na alles zelf gedaan)

Groet Frank.

Offline Speedfreak

« Reply #58 on: Jun 14, 2014, 15:05:04 »
Hoi,

F*cking taaie boel op het Holland deel van dit forum, come on guys keep up the spirit !!!!!!!!

Groet Frank,

Offline SONIC.

• DTT SUPPORTER
  • *
  • Reminds me of...me No, I'm sure of it. I hate him
« Reply #59 on: Jun 14, 2014, 15:25:49 »
What the fuck is going on in here?
Speak 'mercan so we can understand you :)