YZF750/1000R - The Fly

canyoncarver

'hacking is learning'
clem said:
Which dunlops? Just curious and you said that you like questions.
Yessir. Dunlop Sportmax GPR300's. Hell of a deal shipped from Revzilla. I need find a new tire swapper guy.
 

clem

static fluff
DTT BOTM WINNER
I like Revzilla. I dont like changing tires. I put the ones on my DS7 easy peasy in the summertime. Fought for an hour with the ones on the Daytona in the 35 degree cold.

Sent from my SAMSUNG-SM-G920A using DO THE TON mobile app
 

Hurco550

Keep er' Between the ditches
DTT BOTM WINNER
clem said:
I like Revzilla. I dont like changing tires. I put the ones on my DS7 easy peasy in the summertime. Fought for an hour with the ones on the Daytona in the 35 degree cold.

Sent from my SAMSUNG-SM-G920A using DO THE TON mobile app
The local mc shop in town mounts and balances tires for me for $10 a piece. I ain't messing with them for that lol

Sent from my SM-G900V using Tapatalk
 

Hurco550

Keep er' Between the ditches
DTT BOTM WINNER
canyoncarver said:
Heck, I thought everybody did it this way...... I'm also waiting to hear back on an offer I made for an ultrasonic cleaner, 10L size.
Ha, could be. I'm way behind the times.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk
 

Hurco550

Keep er' Between the ditches
DTT BOTM WINNER
canyoncarver said:
Correction, the 10L ultrasonic cleaner is on it's way. I've been wanting one for quite awhile.
that will probably work better than my "large capacity" setup lol

 

teazer

Active Member
DTT BOTM WINNER
I see you have an Ichiban Moto cleaner. Cool. I need to find a good supply of race spec green zip ties....
 

Hurco550

Keep er' Between the ditches
DTT BOTM WINNER
teazer said:
I see you have an Ichiban Moto cleaner. Cool. I need to find a good supply of race spec green zip ties....
I was gonna use green gorilla tape, but black is all I had around at that point....
 

irk miller

You've been mostly-dead all day.
DTT BOTM WINNER
HURCO550 said:
that will probably work better than my "large capacity" setup lol

I do something similar when casting molds. I attach the sander to the bottom of the table, and it pushes all the air bubbles to the top of the surface. Spritz the bubble with a water/alcohol solution and no more bubbles.
 

hillsy

Active Member
canyoncarver said:
Starting in on these finally tonight.

Be very careful you don't lose the o ring underneath the diaphragm cover. They run like poo without them.


You can ask me how I know if you like ::) ....
 

canyoncarver

'hacking is learning'
hillsy said:
Be very careful you don't lose the o ring underneath the diaphragm cover. They run like poo without them.
You can ask me how I know if you like ::) ....
I can guess! ;)


So, the Ebay seller of the hydrosonic cleaner cancelled my order 4 hours after I put it in. Said they didn't have them in stock and refunded my money. The next day they posted the same ones for 50$ more with "over 50 in stock". I'm gonna leave a steaming pile of dung on their feedback.

So...I found another one and have it on the way.
 

JustinLonghorn

No Purple Hearts, No Blue Ribbons
That shit has happened to me twice in the last few months. GP style exhaust bought for $10 and an alloy front fender bought for under $10. Both times I was given some shitty excuse and a refund. Both times the item was relisted with a reserve and a high Buy It Now.
 

canyoncarver

'hacking is learning'
JustinLonghorn said:
That shit has happened to me twice in the last few months. GP style exhaust bought for $10 and an alloy front fender bought for under $10. Both times I was given some shitty excuse and a refund. Both times the item was relisted with a reserve and a high Buy It Now.
Just curious, did you contact the sellers? I've considered it but figured it would be a waste of time.
 

canyoncarver

'hacking is learning'
Question. While testing only, do I have to run a fuel pump to the carbs even if I have a good gravity feed ?

This is my first go around with pressurized fuel systems.
 

DTT Sponsors

www.dimecitycycles.com
www.cognitomoto.com
https://www.townmoto.com/collections/vanson-leathers
www.speedmotoco.com
www.CITYLIMITMOTO.com
www.jadusmotorcycleparts.com
www.lostapostlejewelry.com
www.sparckmoto.com
Top Bottom