"Cafe Racer" such a loose term! Craigslist "Gem" of the week!

VonYinzer

Over 10,000 Posts
deviant said:
Haha. Those fuckers just churn them out. They're also really great to fuck with on Facebook. They take themselves very, very seriously. You might get invited to one of their events for a good 'ol fashion ass whupping.

Oh man. These motherfuckers. I made the mistake of making an off-handed comment about the frames being unsafe. Long story short I was cordially invited to a bike show where they kindly offered to "knock my fucking teeth down my throat." Lol.
 
K

Kamn

Guest
and those look the most retarded bikes ever, just get a fucking go-kart and put 19 inch rims on it, at least it will turn without you falling over
 

Hurco550

Keep er' Between the Ditches
DTT SUPPORTER
DTT BOTM WINNER
VonYinzer said:
Oh man. These motherfuckers. I made the mistake of making an off-handed comment about the frames being unsafe. Long story short I was cordially invited to a bike show where they kindly offered to "knock my fucking teeth down my throat." Lol.

yeah, its gonna be funny when they invite the wrong guy, he takes it seriously and the tables turn =) then they will have a stupid bike and no teeth haha
 

irk miller

You've been mostly-dead all day.
DTT BOTM WINNER
VonYinzer said:
Oh man. These motherfuckers. I made the mistake of making an off-handed comment about the frames being unsafe. Long story short I was cordially invited to a bike show where they kindly offered to "knock my fucking teeth down my throat." Lol.
Hahaha. It was you who I was referring to.
 

redwillissuperman

Keep it simple- engine, wheels, bars
Re: "Cafe Racer" such a loose term! Craigslist "Gem" of the week!

deviant said:
Hahaha. It was you who I was referring to.

As I said, that would not be a good idea on their part....

But regardless, they should be able to have a sound engineering rebuttal to any criticisms. I think it's more lawn art than used for conveyance.
 

VonYinzer

Over 10,000 Posts
I was told that the owner was a "master fabricator" and that the bikes were solid and sturdy. They also apparently increase HP as I was told they were as smooth as silk at 120mph. They're all CM400s.
 

Hurco550

Keep er' Between the Ditches
DTT SUPPORTER
DTT BOTM WINNER
VonYinzer said:
I was told they were as smooth as silk at 120mph. They're all CM400s.

All I wanna know is who was stupid enough to sit on it while it was being pulled 120 mph on a trailer?
 

MotorbikeBruno

Over 1,000 Posts
hurco550 said:
All I wanna know was stupid enough to sit on it while it was being pulled 120 mph on a trailer?

Well played. I've ridden many a cm, that bad boy isn't hitting 120 if it was thrown out of an airplane.

Wikipedia agrees, at least for a human:
Near the surface of the Earth, an object in free fall in a vacuum will accelerate at approximately 9.8 m/s2,
independent of its mass. With air resistance acting on an object that has been dropped,
the object will eventually reach a terminal velocity, which is around 53 m/s (195 km/h or 118 mph) for a human skydiver.
 

adventurco

Nick Ol' Eye
DTT BOTM WINNER
Re: "Cafe Racer" such a loose term! Craigslist "Gem" of the week!


ApriliaBill said:
https://topeka.craigslist.org/mcy/5687658154.html

Pretty cool but doesn't look like it's worth $5500, I could be wrong.


Sent from my iPhone using DO THE TON
 

J-Rod10

Over 1,000 Posts
DTT BOTM WINNER
VonYinzer said:
Oh man. These motherfuckers. I made the mistake of making an off-handed comment about the frames being unsafe. Long story short I was cordially invited to a bike show where they kindly offered to "knock my fucking teeth down my throat." Lol.
Guy is a dick.

20160819_075051_zpsdg52buap.png
 

DTT Bike Of The Month Gallery

DTT Light or Dark

www.jadusmotorcycleparts.com
www.cognitomoto.com
https://www.townmoto.com
www.speedmotoco.com
www.lostapostle.ca/
www.sparckmoto.com
Top Bottom